4 Ocak 2015 Pazar

Kinder Süt Dilimi Reklamı


Kinder Süt Dilimi reklam serilerine bir yıldır maruz kalıyoruz. Masumiyet mesajını ön plana çıkarma çabasıyla "masum" sözcüğünden nefret ettiren reklamlardan bahsediyorum. Fakat son zamanlarda dikkat ettiyseniz, reklamlarda 2 defa arka arkaya kullanılan masum sözcüğü kaldırılmış.

"Benim masum bebeğim" yerine "benim canım bebeğim", "benim kızım kadar masum..." yerine de "benim tam sana göre..." cümleleri yerleştirilmiş.

Sanırım bu konudaki eleştirileri 1 yıl sonra dikkate alma gereği duydular. Bakınız ekşi sözlükte de "masumiyet" sözcüğünün gereksiz ve itici kullanımından söz edilmiş.

Düzeltilmiş reklamı bulamadım. Bulursam hemen güncelleyeceğim. Eski reklam ise burada.




1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...