28 Ocak 2013 Pazartesi

Kitap: Teorik ve Uygulamalı Halkla İlişkiler Kampanyaları


Yazarı: Ceyda Aydede
MediaCat Yayınları

   Ceyda Aydede bu kitabında, Halkla İlişkilerin tarihi gelişiminden başlayarak, kurumsal halkla ilişkiler, kampanya süreci, etkinlik yönetimi, araştırma ve değerlendirme aşamaları, kriz yönetimi gibi önemli konuları örnek olay ve kampanyalarla açıklıyor. Kitabın sonunda verdiği linkler ve uygulanmış kampanyaların tam süreci çok işinize yarayacak.


Ceyda Aydede kitapta geleceğin iletişimcisini şu şekilde tanımlıyor:



  • İşinin gereklerinden daha çok, analitik düşünme yeteneğine sahiptir.
  • İşini iyi bilen, bunu etrafındakilere kanıtlamış olan kişidir.
  • Bireysel kalitesine, yaptığı işin ve etrafı ile ilişkilerinin kalitesine tutkun olan kişidir.
  • Kendi kariyerini kendisi çizen, kendi geleceğini kendisi yapan kişidir.
  • Çizgisi olan kişidir.
  • Bilgi düzeyini sürekli güncel tutan kişidir.
  • İş ahlak ve normlarına uyan, oyunu kuralına göre oynayan kişidir.
  • Hayır demesini bilen kişidir
  • Zamanlı olabilen kişidir.
  • İletişimi merkez alan kişidir. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...