18 Kasım 2012 Pazar

Ürününü Uhulayan Marka: Nivea

Nivea dün beni çıldırttı. Annem için Q10 yaşlanma karşıtı el kremi aldık, yanında dudak koruyucusu hediyeydi. Eve geldik, kremi ve dudak koruyucuyu kutudan çıkarmaya çalıştım ama bu benim tam tamına 15 dakikamı aldı. Kutuyu naylonla sarmışlar, ürünleri de kutuya yapıştırmışlar! Bildiğin uhulamışlar. Tabi ben bunu görünce şok oldum. Ürünleri kutudan kurtarınca da üstünde karton kalıntıları kaldı. Ürünü uhulamak da neyin nesi? Hangi dahinin aklına geldi bu? Markanın kendi ürününe zarar vermesi kadar tuhaf bir şey olamaz. Twitterdan fotoğraflarını çekip Nivea'ya yolladım fakat sosyal medya uzmanları haftasonu tatilinde sanırım, bir cevap alamadım. 

 

Bu olay tabii ki de benim Nivea kullanımımı engellemeyecek fakat markaların ürünlerini piyasaya sürmeden önce paketinin açılmasından, bitimine kadar tüketiciyle geçireceği zamanı test etmeleri gerekir. Ben o iki ürünü çantamda taşımayacağım hatta mümkünse kimsenin göremeyeceği yerde tutacağım odamda. Ürünleri bu şekilde kullanmam imkansız. Umarım bir daha Nivea'yla böyle kötü bir deneyim yaşamam, aksi takdirde sadakatim zedelenecek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...