20 Kasım 2012 Salı

TEB Reklamları

TEB'in Olgun Şimşek'li reklamlarını izlemeyen kalmamıştır sanırım. Ben ki çok az televizyon izlerim, ona rağmen denk geldim. Yalan Dünya dizisini geçen sezon izleyebiliyordum. Bu sezon maalesef aynı saatte dersim olduğu için izleyemiyorum. Ama çok sevdim, çok keyif aldım. Zaten Gülse Birsel'in yazdığı senaryonun kötü olma ihtimali yok gibi bir şey. Olgun Şimşek'in canlandırdığı Selahattin karakterine de bayıldım. TEB'in reklamlarında Olgun Şimşek'i kullanması isabetli bir karar diye düşünüyorum. Çünkü Selahattin karakteriyle zaten sempati topladı. TEB bana çok uzak bir bankaydı, hakkında pek fazla bir şey bilmezdim. Bir anda TEB'e karşı sempati duymaya başladım. Sırf reklamında Olgun Şimşek var diye kanalı değiştirmiyorum. Ünlü kullanımında doğru bir yerden yakaladılar diye düşünüyorum. Önceden uzak duran bir banka birden bire halktan biri oldu.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...